POLITIKA KVALITETE
VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o. je društvo za uslugu javne vodoopskrbe i javne odvodnje na području Gradova Novi Vinodolski, Crikvenica te Općina Vinodolska.
Temeljna zadaća i poslovni uspjeh VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o., se temelji na postizanju zadovoljstva korisnika naših usluga i to kontinuiranom, sigurnom, ekonomičnom i kvalitetnom opskrbom vodom za piće i pružanjem usluge odvodnje, uz očuvanje prirodnih resursa.
Zadovoljstvo naših korisnika kao i ostalih zainteresiranih strana, vlasnika, djelatnika, dobavljača i lokalnih zajednica u kojima djelujemo, nastojimo ostvariti i kroz primjenu sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015, HACCP sustava, sustava upravljanja zdravljem i sigurnošću na radu prema normi ISO 18001:2007 te poštivanjem relevantnih zakonskih propisa.
Politika kvalitete provodi se na način da je stalno unapređenje kvalitete sadržano u svim djelovima poslovanja i poslovnim procesima u okviru pružanja usluga vodoopskrbe i odvodnje korisnicima.
Politika kvalitete temelji se na:
Provedba politike kvalitete i njeno kontinuirano unapređenje pravo je i obveza Uprave i svih djelatnika VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o., Novi Vinodolski.
Uprava Društva:
Igor Uremović, dipl.ing., član Uprave
VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o. je društvo za uslugu javne vodoopskrbe i javne odvodnje na području Gradova Novi Vinodolski, Crikvenica te Općina Vinodolska.
Temeljna zadaća i poslovni uspjeh VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o., se temelji na postizanju zadovoljstva korisnika naših usluga i to kontinuiranom, sigurnom, ekonomičnom i kvalitetnom opskrbom vodom za piće i pružanjem usluge odvodnje, uz očuvanje prirodnih resursa.
Zadovoljstvo naših korisnika kao i ostalih zainteresiranih strana, vlasnika, djelatnika, dobavljača i lokalnih zajednica u kojima djelujemo, nastojimo ostvariti i kroz primjenu sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015, HACCP sustava, sustava upravljanja zdravljem i sigurnošću na radu prema normi ISO 18001:2007 te poštivanjem relevantnih zakonskih propisa.
Politika kvalitete provodi se na način da je stalno unapređenje kvalitete sadržano u svim djelovima poslovanja i poslovnim procesima u okviru pružanja usluga vodoopskrbe i odvodnje korisnicima.
Politika kvalitete temelji se na:
- zadovoljstvu korisnika naših usluga i naših vlasnika,
- razvoju kadrova kroz izobrazbu, napredovanje, stvaranje dobrih uvjeta rada, povećanje motiviranosti i osjećaja pripadnosti društvu,
- odgovornosti prema društvenoj zajednici uz odgovoran odnos prema prirodnim resursima s naglaskom na zaštitu okoliša i zdravlja ljudi, poštivanju zakona, propisa i standarda, otvorenosti prema javnosti, pravo na pristup informacijama i etičnost u poslovanju,
- politici razvoja i ulaganja kroz stalno ulaganje u razvoj i održavanje sustava vodoopskrbe i odvodnje uz primjenu suvremenih tehnologija i rješenja.
Provedba politike kvalitete i njeno kontinuirano unapređenje pravo je i obveza Uprave i svih djelatnika VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o., Novi Vinodolski.
Uprava Društva:
Igor Uremović, dipl.ing., član Uprave
Copyright © 2024. VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol d.o.o., Sva prava pridržana
Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi vam pružila najbolje korisničko iskustvo, uključujući personalizaciju oglašavanja i sadržaja. Postavke kolačića možete podesiti u svojem web pregledniku. Klikom na 'Prihvaćam', pristajete na korištenje kolačića.